wtorek, 26 stycznia 2016

Chippie Time with Denisa


Cześć, tu Denisa. Chciałabym podzielić się z Wami moimi ostatnimi trzema projektami. Jak zobaczycie później, jestem uzależniona od mixed mediów i tą pasję odzwierciedlają moje prace.
Nie ma nawet jednego projektu, w którym nie użyłabym farb, gesso, stempli czy tekturek.

Dzisiaj chciałabyć zacząć od płótna, które nazwałam Liberte.
Głównym punktem jest fantastyczna okrągła ramka Gwiezdne Wrota. Uwielbiam ramki a ta, taka elegancka i nowoczesna przykuła moją uwagę. Pokryłam ją czarnym gesso a potem posypałam niebieską miką zmieszaną z wodą. Jakie proste. Uwielbiam ten połysk, który uzyskałam. Nie za dużo i nie za mało.

Hello, it´s Denisa here to share with you my three latest projects. As you´ll see later, I´m a mixed mediaholic and this life passion is reflected in my works. Not a single project without using paints, gesso, stamps and chippies.

Today I´d like to start with a canvas I made. It´s called Liberte. As the focal point I used a fabulous round frame chippie called Star Gate. I´m a frame freak and this one looking so chic and modern caught my eye. I covered it with black gesso and then applied blue mica powder mixed with water. Just a simple treatment. I love the shiny look you achieve. Not too much and not too little.


Kilka zbliżeń:

Some close ups:










http://i-kropka.com.pl/pl/p/Gwiezdne-Wrota-ramka-okragla/933

Drugim projektem jest tag w klimacie vintage. Uwielbiam używać prawdziwych zdjęć vintage. Ludzie z przeszłości wyglądają tak tajemniczo. Tym razem wykorzystałam panią i dziewczynkę. Koronę włożyłam na głowę kobiety a małą gwiazdkę na górze taga. To krótka historia dorosłej kobiety, która czuje się jak mała dziewczynka, kiedy zostaje sama w nocy. Ciągle szukająca miłości swego życia. 

Pomalowałam obie tekturki mosiężną farbą akrylową. potem pokryłam brzegi tuszem Archival Ink i pokolorowałam trochę fioletowym mazakiem wodnym.

The second project is a vintage tag. I love to use real vintage pics. Kind of mysterious looking people from the past. This time I went for the lady and the girl. I placed a crown on the lady´s head and a tiny star on the top of the tag. In fact it´s a brief story of a grown up woman feeling as a little scared girl when alone at night. Still searching for the love of her life.

 I painted both chippies in brass acrylic paint. Then I inked the edges with Archival ink and used purple water pencil to colour it a bit.



Zbliżenie:
A close up:



Ostanią moją pracą jest przeróbka pudełka na prezenty. Będzie to czekoladownik walentynkowy dla mojej córeczki.

Tekturkowa róża zembossingowana na gorąco. Cyfra 9 pomalowana na niebieskoa potem zembossingowana za pomocą przezroczystego pudru.

The last work of mine is the gift box make over. It´s gonna be a Valentine chocolate box for my daughtie.

 The chippie rose is hot embossed. The number was painted blue and then hot embossed using clear embossing powder.




http://i-kropka.com.pl/pl/p/W-Sylkowym-Ogrodku-roze-dwie-srednie-roze-i-dwa-paki/460


http://i-kropka.com.pl/pl/p/Napisy-cyfry-Pojedyncze-cyfry-2cm/207

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i macie teraz ochotę coś stworzyć. Dziękuję za Waszą uwagę! 
Ściskam!

Hoping you are inspired and eager to create! Thank you for stopping by!
Hugs!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz