środa, 26 sierpnia 2015

Pink&grey

Hello hellooo!!!

 How are you guys? I hope that (at least most of) you are well rested after holidays and that you have looooads of good energy to put in your creative works :D

I came back from my holidays on Monday but still didn't get used to the fact that it's actually time to get back to work. Anyway, yesterday I sat down and managed to make 2 notepads for two siters. It actually started when I saw one of my facebook friends posting that she was about to make 2 special sets for two girls from a poor family - she was asking if there was anyone happy to help with buying notebooks, pencils etc, she also said that girls needed bags for shoes. And then I thought that I could actually sew them. Not that I'm good at sewing but I decided to try :D. When I finished, I thought: why not to make something really personal for them? And here I come with those two pink-gold-grey notepads :)
The other girl's name-Karolina, was too long to put it in the front so I sticked it in the back of the notepad :P



Hej cześć! 

Jak się macie? Mam nadzieję, że przynajmniej większość z Was wypoczęła wakacyjnie i że jesteście pełni energii twórczej i chęci do 'zasiądnięcia' przy biurkach i cięcia, klejenia, maziania :D

Ja wróciłam z Mazur moich ukochanych w poniedziałek, ale chyba jeszcze do mnie nie dotarło, że to już i że trzeba by się za jakąś robotę wziąć... Ale ale, wczoraj usiadłam na czterech literach i zrobiłam 2 notesy dla dwóch sióstr. W sumie to zaczęło się od tego, że zobaczyłam, że jednak z moich facebookowych koleżanek organizowała zbiórkę przyborów szkolnych dla dwóch dziewczynek z biednej rodziny i szukała chętnych do pomocy. Okazało się, że dziewczynki będą też potrzebować worków na buty... pomyślałam sobie: może spróbuję im je uszyć? Nie, żebym była mistrzem obsługiwania maszyny do szycia, co to to nie :D Ale spróbowałam i powiem Wam, że nawet się udało :) A jak już skończyłam to stwierdziłam, że może ucieszą się z czegoś osobistego, takiego specjalnie dla nich... i tak oto powstały dwa szaro-różowo-złote notesy.
Imię Karolina nie zmieściło się na okładce więc wylądowało z tyłu zapiśnika :P









And here in the back you can see the bags :)

No a tutaj w tle możecie zobaczyć worki na buty:)


I used:
Użyłam:

 
  

Pozdrawiam Was ciepło!
Dżoaśka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz