sobota, 16 maja 2015

Gościnna Projektantka / Guest Designer - Justyna Baczewska (Szydełkiem w oko)


Dzisiaj gościmy na blogu Justynę o wdzięcznym nicku Szydełkiem w oko. Kilka słów od Justyny:
Today on our blog we host Justyna (Szydełkiem w oko). Few words from her:

Bardzo dziękuję za kolejne zaproszenie do gościnnych występów w I Kropce. Tym razem w moje łapki trafiły cudne tekturki kuchenne ;) I to właśnie one zainspirowały mnie do stworzenia drugiego, w moim dorobku twórczym, przepiśnika. Jest on bardzo prosty, ale takie lubię najbardziej. Według mnie ma on być praktyczny i wygodny. I mam nadzieję, ze ten właśnie taki będzie.

Thank you for another invitation for guest appearance in the I-Kropka. This time my hands took some lovely kitchen chipboards;) And they inspired me to create a second, in my oeuvre, cookbook. It is very simple, but that I like the most. For me, it has to be practical and comfortable. And I hope that this will be just such.



Główną ozdobą notesu są cudne szyldziki. Duży zdobi okładkę, a z mniejszych przygotowałam zakładki. które powstały na bazie dużych spinaczy. Można je wtedy dowolnie wykorzystywać wpinając od góry, lub z boku przepiśnika. I oczywiście wykorzystać, tylko te, które naprawdę nam pasują. Mam nadzieję, że udało mi się Was chociaż troszkę zainspirować.

 The main decoration of the notebook are wonderful front plates. Large adorns the cover, and smaller made bookmarks, which were created based on large paper clips. They can then optionally be used by plugging the top, or side of the cookbook. And of course you can use only those that really fit for you. I hope that I managed to inspire you a little.









Do kompletu powstały mini notesiki, które będą idealne na drobne zapiski. Notesiki ozdobione oczywiście cudnymi tekturkami z zestawów kuchennych. Nawet nie sądziłam, że tworzenie takich "maluszków" może dać tyle radości ;)

I made some coordinating mini-notebooks for some minor note. Notebooks are of course embelished with lovely kitchen chipboards as well as the big one. I haven't known that making such "little ones" would give me so much fun ;)






Na dokładkę powstał jeszcze tag. Nieco bogatszy niż poprzednie prace, ale także utrzymany w tematyce kuchennej.

I also made a tag. It's a bit more decorated that other works, but it's still kept in kitchen theme







Podobają Wam się te prace? Odwiedźcie też bloga Justyny
Like her artworks? Be sure to visit Justyna's blog!

1 komentarz: