poniedziałek, 22 grudnia 2014

Christmas with IKROPKA!

Hej! 
Święta za pasem, a co za tym idzie trzeba popakować prezenty :) 
Tym razem postanowiłam użyć swojej inwencji twórczej i I-KROPKOWYCH tekturek i zobaczcie co z tego wyszło :)

Christmas is coming! And Santa Claus too. He really need some little helpers so I help him with packing gifts with I-KROPKA chipboards. :) 
 
Pierwszy prezent ozdobiłam gwiazdkami :) 
For this gift I use stars :)
Drugi prezent był nieco większy, użyłam do niego ślicznych skarpetek, choineczki, gwiazdki oraz dzwoneczków. 

For my second gift I use lovely socks, christmas tree, star and really cute bells!






Trzeci prezent był o wiele większy, ale żeby nie zaburzyć kompozycji, ozdobiłam jeden róg :) 
Użyłam do tego małych serc i świątecznego serduszka oraz śnieżynki  :)

Third gift is much bigger :) To make this package more cute I use little hearts, christmas heart and snowflake :)



Moje dwa ostatnie prezenty były malutkie :) W pierwszym uznałam że świąteczne serducho w zupełności wystarczy :) Do drugiego użyłam serduszka i choineczki! 

And two gifts which I want to show you are really small :) To first I add only christmas heart :) In second I use little heart and christmas tree.


Takie pakowanie prezentów sprawiło mi ogromną radość i dzięki temu każdy z nich jest inny i wyjątkowy :) Mam nadzieję, że Wasze pakowanie prezentów będzie równie przyjemne :) 
Wesołych Świąt! 
Sajcia!

This time was amazing! I think that this kind of packing christmas gifts make them special :) I hope that you also enjoy and celebrate this time with pleasure :) 
Merry Christmas!
Sajcia :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz