środa, 29 października 2014

Mystery book and winter cards by Veronika Galenko

Hello, everyone!
Veronika  here to share with you my new projects with chipbord I KROPKA
This time I decided to do notebook and two Christmas cards. 
 Witam wszystkich !
 Z tej strony Veronika, i chcę Wam pokazać moje nowe projekty z tekturkami I Kropka
Tym razem zrobiłam notes i dwie Świąteczne kartki


My first work is a notebook
I created this book, using a lot of paints, mists and of course chipbord I KROPKA.
 Moje pierwsza praca to notes
Tworząc tą książkę, użyłam dużo mgiełek i oczywiście tekturek I Kropka



So let's see..
I made a lot of photos with detailes, so you can see the video presentation of my Mystery book.
Więc zobaczcie...
Zrobiłam dużo zdjęć z  detalami, oraz możecie zobaczyć na wideo jak się prezentuje moja książka














and the video

 

All chipbord are I KROPKA design


Atrium - ornament prostokątny

Retro - zegar duży


Other products:
Pozostałe produkty :
The Sherlock book Kit by Watson from Megs Garden
Metall embellishments
paper flowers
Sizzix dies

and two Christams cards
Oraz dwie Świąteczne kartki




Was used:
Użyłam : 
Śnieżne Dni - ramka z ostrokrzewem prostokątna





Was used:
Użyłam :
Śnieżne Dni - śnieżne ptaszki



Thank's for your attention!
Dziękuję za uwagę !


3 komentarze: