poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Watercolor plus chipboard from Olya Kotlyrova

Hello! 

Olya is here today and I'm going to show my new projects. I have used watercolor and chipboard in both of it, and I love the result :)

For my first page, I cut the frame and used it in layers of paper

Witajcie
Tu Olya. Mam zamiar pokazać Wam moje nowe projekty. Użyłam akwareli i tekturek. W obu przypadkach kocham rezuktat tego połączenia :)

Na mojej pierwszej stronie pocięłam ramkę  i wykorzystałam ją w warstwach papieru.


Used I Kropka Chipboards:

I used watercolor paper for my second page. That was fun to play with watercolor paints and stamps on background! And chipboards worked perfectly with it!

Użyłam papieru akwarelowego na mojej drugiej stronie. To była zabawa, gra z farbami akwarelowymi i stemplami w tle! Tekturki pracowały z nimi idealnie!

Used I Kropka Chipboards:


Have a nice week!
Miłego  tygodnia !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz