poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Patterned paper & Chipboard from Olya Kotlyarova

Hello, scrapbookers! :)

Dzisiaj inspiruje Olya! Chcę się podzielić moimi projektami ze wspaniałymi rzeczami z I Kropka . Kocham pracować z samymi tekturkami... bez farb i innych mediów.. Wzięłam kilka mocno wzorzystych kawałków papieru i tekturki. 

Olya is here today and I want to share my new projects with wonderfull I Kropka stuff. 
I love how chipboard works themselves... without any paints or other mats. 
I've just took some pretty patterned paper and few chipboard pieces.

Moje pierwsze LO jest w minimalistycznym stylu.

My first LO is in minimalism style.

Nie było łatwym odciąć papier ładnie, ale wynik jest bardzo elegancki w tej ramce
Maleńkie serca i motylki dodają słodkie akcenty.

It was not easy to cut the paper neatly, but the result is very elegant as this frame.
Tiny hearts and butterflyes added cute accents :) 







I moje drugie LO, to moje 30 urodziny i pierwszy raz, kiedy z Kate jedliśmy w japońskiej restauracji.
 
And my second LO about my 30th birthday and first time when Kate ate at the Japanese restaurant :)



Uwielbiam ten zestaw z kokardkami i cukierkami! Jest taki słodki

 I LOVE this set with bows and candies! It's so cute :)


Mam nadzieję, że zainspirowaliście się i stworzycie coś prostego i pięknego :)

Hope you have inspired and would create something simple and beautiful :)
 
Olya


1 komentarz: