poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Niebieski czy żółty? A może niebieski i żółty?

Witajcie,

Mamy poniedziałek więc znowu kolej na mnie :)

Przygotowałam dla Was dwie prace. Prace różne ale łączy je kolorystyka - niebiesko-żółta. 
Kolorki nie należą do moich ulubionych ale jak wzięłam PasteLove01 oraz PasteLove03 do rąk to prace zrobiły się same a papierki skomponowały się idealnie.

Użyłam ich do zrobienia LO z uśmiechniętym bobaskiem. 
Niebieski i żółty połączyłam z szarym papierem oraz motylkami :)




Po LO przyszła pora na karteczkę :)  Do trzech wspomnianych papierków czyli niebieskiego, żółtego oraz szarego dodałam jeszcze zielony (uwielbiam wycinać z niego listki). Kartkę przyozdobiłam zawijskami oraz a jakże by inaczej motylkami :)



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę :)


1 komentarz:

  1. Świetne połączenie kolorów zarówno w pierwszej jak i drugiej pozycji.Pięknie wykonana kartka zwraca uwagę...Prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń